Marketing szeptany a zwiększenie odwiedzin na stronie www.?

Firmowa strona internetowa jest bardzo często podstawowym obszarem prezentacji rozmaitych treści na temat danej marki. Odpowiedni content zawarty na niej powinien zachęcić konsumentów do kupna produktów czy usług, co będzie miało przełożenie w zwiększeniu sprzedaży. Dlatego osobom pracującym na rozwój marki powinno zależeć na tym, aby zwiększyć ilość odwiedzin na stronie.

Jak zwiększyć ruch na stronie?

Jest kilka czynności, które w tym pomogą. Są to: odpowiednie pozycjonowanie strony, wykorzystywanie Google Ads, współpraca z blogerami, reklamy na innych stronach czy wreszcie marketing szeptany. Ta ostatnia opcja może być szczególnie przydatna i sprawdzać się w praktyce. Bardzo ważną kwestią jest też stosunkowo niewielka cena, w stosunku do płatnych reklam. Czym jest więc marketing szeptany i jak go wykorzystać w zwiększaniu odwiedzin na formowej witrynie?

Co jest głównym zadaniem marketingu szeptanego?

Głównym zadaniem marketingu szeptanego jest zwiększyć zainteresowanie daną marką poprzez systematyczne publikowanie komentarzy i opinii na różnego rodzaju forach, portalach czy w mediach społecznościowych. Wpisy te mają za zadanie promować markę z pozycji zwykłego użytkownika. Jeszcze lepiej, gdy publikacje te pobudzą naturalną dyskusję na jakiś temat związany z marką. Robi się wokół niej szum, zwiększający jej popularność.

W odpowiednio skoordynowanej kampanii marketingu szeptanego w owych wpisach można podawać linki do strony firmowej. Zwiększy to niewątpliwie liczbę odwiedzin. Podobny manewr można zastosować w mediach społecznościowych, a może to być jeszcze bardziej skuteczne.

Kampania z wykorzystaniem e-rzecznika

Innym narzędziem z pogranicza marketingu szeptanego, które można wykorzystać jest funkcja e-rzecznika. Tym razem mamy do czynienia z oficjalnym przedstawicielem marki w sieci. Uczestniczy on w dyskusjach na jej temat, odpowiada na wszelkie pytania i komentarze, rozwiewając ich wszelkie wątpliwości. Oczywiście w swoich wpisach e-rzecznik powinien zainteresowanych odsyłać do szczegółów, które są zawarte na oficjalnej witrynie marki. Dobrym pomysłem jest tu także wykorzystanie firmowego bloga, na którym e-rzecznik może publikować znacznie dłuższe teksty.

Wszystkie te działania przeprowadzone w profesjonalny sposób przez dobrą agencję marketingową powinny w niedługim czasie znacznie zwiększyć odwiedziny na stronie, a co za tym idzie podnieść sprzedaż.

3 komentarze

Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *