Czy opinie w Internecie sprzedają?

Konsumenci chcą wiedzieć, czy zakup jest dla nich korzystny. Opis i cena mogą im się wydać atrakcyjne, jednak w przypadku sprzedaży duże znaczenie ma to „co ludzie powiedzą”. Uwadze konsumenta podlega to, jak produkt został odebrany przez innych użytkowników: jakie ma zalety, czy podołał w trakcie użytkowania, czy ma...

Kampanie reklamowe produktów dla niemowląt

Pewnie każdy z was kojarzy ten widok – zadowolona i uśmiechnięta mama, opiekuje się idealnie czystym i grzecznym dzieckiem. To właśnie wizja, którą przedstawia zdecydowana większość reklam związanych z artykułami dziecięcymi. Zwykle mają one cukierkowy charakter i są zdecydowanie przesłodzone. Przede wszystkim – mają niewiele wspólnego z prawdziwą codziennością...

Siła perswazji reklamy w marketingu

Reklama stała się częścią życia. Do tego stopnia, że oglądając film, każdy mniej więcej planuje, co będzie robić, gdy pojawi się blok reklamowy. Im ciekawsza i nowsza produkcja tym tych reklam jest więcej i niektóre powtarzają się po kilka razy. Czy faktycznie takie działania marketingowe mają swoją siłę perswazji?...

Jak promować się na Instagramie?

Instagram to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, który przyciąga i zwykłych śmiertelników, i firmy, i artystów, i influencerów. Tworzy się więc swoista śmietanka towarzyska, idealne miejsce do tego, by dać się poznać z jak najlepszej strony. Wtedy zwykle omija się takie konto szerokim łukiem. Jak więc nie dopuścić do...

Dlaczego grafiki są takie ważne w social mediach?

Obraz warty niż tysiąc słów? Często w social mediach grafiki odgrywają zasadniczą rolę w działaniach reklamowych na Facebooku, czy Instagramie. Jak, więc tworzyć obrazy, które będą generowały zadowalające wyniki sprzedażowe.  Mamy kilka wskazówek, które Was zainspirują. Jakie powinny być grafiki sprzedażowe w social mediach? W tym aspekcie dużo zależy...

Branża fashion – jak prowadzić marketing internetowy?

Marketing w branży fashion jest tematem bardzo wdzięcznym, bo przyjemnym, miłym, estetycznym. Jednak należy zdawać sobie sprawę, że to również zadanie wymagające, odpowiedzialne i czasochłonne. Trzeba dobrze znać się na e-commerce, social mediach i conetent marketingu, żeby odnieść sukces. Dobrze jest połączyć kilka sposobów dotarcia do potencjalnych odbiorców. Zazwyczaj...

Systematyczność – klucz do sukcesu marketingu szeptanego

Marketing szeptany jest świetną i bardzo potrzebną formą reklamy w XXI wieku. Przede wszystkim bardzo istotne są odpowiednie i konkretne działania, dzięki którym będziemy mieli pewność, że on pomaga naszej firmie, a nie szkodzi. Co więc oprócz umiejętności jest również ważne? Przede wszystkim systematyczność działań. Dlaczego? Czy systematyczność jest...

Top agencji marketingowych — czy warto zaufać rankingom?

Która z agencji marketingowych na polskim rynku jest najlepsza, cieszy się niezachwianą renomą, dzierży laur pierwszeństwa? Wiele agencji na swoich stronach chwali się, że znajduje się w czołówce rankingów na najlepszą agencję marketingową w Polsce. Czy warto dać wiarę tym zapewnieniom? Czy rankingi pokazują prawdę? Zobaczmy, jak to jest....

Reklama pieniądzem się toczy, czyli ile wydawać na Google Ads

Ile wydawać na Google Ads, żeby zarabiać? To pytanie, które spędza sen z powiek właścicielom sklepów internetowych i osobom odpowiadającym za planowanie kampanii marketingowych. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na ten dylemat, jednak jest kilka zasad, którymi planując działania reklamowe online powinniśmy brać pod uwagę. Zacznijmy do tego, że Google...

Złożony problem marketingu suplementów diety

Leki, suplementy i wyroby medyczne… Co wolno reklamować i w jaki sposób? Najgorzej jest z suplementami, które oficjalnie nie mogą leczyć. Jak więc o nich mówić? „…to witaminy i minerały w dużych dawkach plus dodatkowe składniki tylko dla mężczyzn. Jest najlepszy dla nas – facetów.” – tak niemal w...