Czy marketing szeptany jest legalny?
Czy marketing szeptany jest legalny i czym on tak naprawdę jest? Marketing szeptany, jest narzędziem promocyjnym, które ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Niektórzy uważają go za jeden z najbardziej skutecznych sposobów na promocję, natomiast inni twierdzą, że jest on nieetyczny, a czasem nawet nielegalny. Działanie to polega na...
Komu zlecić marketing szeptany?
Co to jest marketing szeptany? Komu zlecić marketing szeptany? Internet jest narzędziem, które umożliwia firmom prowadzenie swoich działań promocyjnych i docierać dzięki nim do szerokiego grona odbiorców. W sieci wykorzystać można wiele sposobów na promocję. Jednym z nich jest marketing szeptany, który polega na docieraniu z informacją o danej...
Jak szepczemy, czyli praktyczne porady dla klienta
Jak szepczemy? I jakie są rodzaje szeptanki? Obecnie marki w głównej mierze do swoich działań promocyjnych wykorzystują Internet. Nikogo już to nie dziwi, bardzo mocno zdominował on życie większości osób i firmy właśnie to zjawisko wykorzystują. Jedną z metod jest marketing szeptany, czyli technika, która do promocji marki, jej...
Marketing szeptany na forach internetowych
Marketing szeptany na forach internetowych to jedno z narzędzi marketingowych jakie wykorzystywane jest do promocji marki w sieci. Każda firma, która działa w Internecie chce by o niej mówiono i właśnie w tym celu wykorzystują one marketing szeptany, który opiera się na siłę rekomendacji i opinii. Pozytywne opinie w...
Słabe strony marketingu szeptanego
Firmy, które prowadzą swoją działalność w Internecie, zawsze chcą popularności, rozgłosu i po prostu, aby o nich mówiono. Narzędziem wykorzystywanym w tym celu jest marketing szeptany, który właśnie polega na wywoływaniu dyskusji o marce, produkcie lub usłudze. Oczywiście jak wszystkiego słabe strony marketingu szeptanego również można spotkać. Jednak mimo...
Zalety marketingu szeptanego
Rekomendacje innych osób mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe w naszym codziennym życiu. Wskazują na to zalety marketingu szeptanego, ale nie tylko. Któż z nas nie skorzystał z opinii znalezionej w internecie albo sam nie opublikował wpisu na lokalnej grupie z pytaniem o polecenie dobrego fryzjera, mechanika albo cukiernika....
Jak reklamować firmę w social mediach?
Możliwość komentowania i przekazywania dalej materiałów to ogromna zaleta mediów społecznościowych. Jak reklamować firmę w social mediach, by przynosiła coraz większe zyski i zdobywała coraz szersze grono klientów? Jest na to kilka sposobów. Jak reklamować firmę w social mediach? Zacznij od tego Odpowiedź na pytanie, jak reklamować firmę w...
Czy opinie w Internecie sprzedają?
Konsumenci chcą wiedzieć, czy zakup jest dla nich korzystny. Opis i cena mogą im się wydać atrakcyjne, jednak w przypadku sprzedaży duże znaczenie ma to „co ludzie powiedzą”. Uwadze konsumenta podlega to, jak produkt został odebrany przez innych użytkowników: jakie ma zalety, czy podołał w trakcie użytkowania, czy ma...
Kampanie reklamowe produktów dla niemowląt
Pewnie każdy z was kojarzy ten widok – zadowolona i uśmiechnięta mama, opiekuje się idealnie czystym i grzecznym dzieckiem. To właśnie wizja, którą przedstawia zdecydowana większość reklam związanych z artykułami dziecięcymi. Zwykle mają one cukierkowy charakter i są zdecydowanie przesłodzone. Przede wszystkim – mają niewiele wspólnego z prawdziwą codziennością...
Siła perswazji reklamy w marketingu
Reklama stała się częścią życia. Do tego stopnia, że oglądając film, każdy mniej więcej planuje, co będzie robić, gdy pojawi się blok reklamowy. Im ciekawsza i nowsza produkcja tym tych reklam jest więcej i niektóre powtarzają się po kilka razy. Czy faktycznie takie działania marketingowe mają swoją siłę perswazji?...