Czy warto pracować w WoMM ?

Często praca w branży marketingu szeptanym miała być tylko studenckim sposobem na dorobienie sobie dodatkowej gotówki. Nierzadko stała się przygodą na całe życie i sposobem na zawodowy sukces. Kim są tzw. „Szeptacze” i dlaczego pracują w WoMM? Powodów jest przynajmniej kilka.

Trudno wytłumaczyć babci podczas wigilijnej kolacji na czym dokładnie polega ta praca, ale to chyba jeden z nielicznych mankamentów. Bo wbrew pozorom praca w busz marketingu wcale nie musi być krótką przygodą, a może zamienić się w zawodowe wyzwanie na długie lata. Dlaczego warto pracować w branży word of mouth marketing?

Home office, czyli żyj i pracuj tak jak lubisz

Duszne biuro, a może zimny i nieprzytulny open space wywołuje u Was nieprzyjemne ciarki? Mamy, więc dobrą wiadomość, bo „szeptacze” zwykle pracują z domu. W ulubionych kapciach, z kubkiem ciepłej kawy w rękach, na balkonie lub w ogródku. Gdzie tylko zechcą, bo w tym przypadku liczy się efektywność wykonywanych obowiązków, a nie miejsce ich świadczenia. Prawda, że brzmi świetnie?

Dzień pełen wyzwań

To, że osoby pracujące w buzz marketingu, nie muszą wychodzić z domu, wcale nie oznacza, że narzekają na nudę. Wręcz przeciwnie! Ta branża charakteryzuje się ogromną różnorodnością projektów, dzięki czemu każdy dzień wypełnienia służbowych obowiązków to nieustanna przygoda i okazja do poszerzenia wiedzy na wiele tematów. Ciągły rozwój, okazja do kreatywnego wypełniania zadań i wciąż nowe wyzwania.

Elastyczne godziny pracy

Lubicie wypełniać służbowe obowiązki w nocy w nocy, a może najbardziej efektywnie jesteście o świcie? W WoMM możecie pracować, kiedy tylko przyjdzie Wam na to ochota. Pogodzenie pracy ze studiami lub innym etatem jest w tym przypadku dużo łatwiejsze niż w sytuacji, kiedy pracujecie na innym stanowisku.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *