Jak poprawnie prowadzić kampanię marketingu szeptanego?

Marketing szeptany, inaczej zwany buzz marketingiem jest jednym z wielu dostępnych na rynku narzędzi marketingowych. Profesjonalnie przeprowadzona kampania może przyczynić się nie tylko do wzrostu zainteresowania naszymi produktami, ale także do zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konsumentów. Badania jednoznacznie pokazują, że zdecydowana większość Internautów przed dokonaniem zakupu szuka opinii o...

Marketing szeptany w kampaniach lokalnych

Rynek lokalny i rynek globalny rządzą się swoimi prawami. Prowadzenie kampani marketingowej różni się od siebie. Jest wiele elementów wspólnych, jednak są również takie składniki, które powinniśmy wykonywać inaczej. Word of Mouth Marketing To co łączy obie kampanie to WoMM, czyli marketing szeptany. Zarówno w przypadku rynków lokalnych, jak...

Jak powinno się „szeptać”, aby przekonać klienta do zakupu?

Marketing szeptany stał się ostatnio dość popularną formą reklamy. Często jest on w pewnym sensie niezależny od marki. Opiera się na zasadzie „jedna pani drugiej pani”, czyli mówiąc potocznie – jest to pewien rodzaj plotkowania. Naturalnym jest, że plotkowanie raczej nie kojarzy nam się pozytywnie i właśnie tu powstaje...

eRzecznik a moderacja forów internetowych

Fora internetowe stały się bezkresnym obszarem wymiany opinii i dyskusji. Przy okazji zostały skutecznym kanałem prowadzenia kampanii marketingowych. Przykładem takiej kampanii jest działalność eRzecznika, który sprawnie i z gracją powinien poruszać się wśród reguł danego forum. Na czym polega praca eRzecznika? eRzecznik jest jawnym i oficjalnym przedstawicielem marki w...

Geneza marketingu szeptanego. Jak się to zaczęło?

Świat marketingu i reklamy od dawna opierał się nie tylko na kolorowych reklamach, ulotkach, opisach. Opierał się również na profesjonalnych statystykach, wyliczeniach, analizach i symulacjach sprzedażowych. Wielokrotnie w dziedzinie tej, kluczowe strategie opracowywano również w porozumieniu z psychologami. Byli to zarówno specjaliści w analizie zachowań tłumu, jak i poszczególnych...

Marketing szeptany a zwiększenie odwiedzin na stronie www.?

Firmowa strona internetowa jest bardzo często podstawowym obszarem prezentacji rozmaitych treści na temat danej marki. Odpowiedni content zawarty na niej powinien zachęcić konsumentów do kupna produktów czy usług, co będzie miało przełożenie w zwiększeniu sprzedaży. Dlatego osobom pracującym na rozwój marki powinno zależeć na tym, aby zwiększyć ilość odwiedzin...

Marketing szeptany, czy Influencer marketing – w co lepiej zainwestować?

Działania marketingowe, stanowią w dzisiejszym świecie podstawę do tego, aby coś osiągnąć, do czegoś dojść, rozwinąć firmę, pozyskać klientów. Im lepiej zainwestujemy w marketing, tym większe będziemy dzięki temu zbierać plony. Oczywiście my, jako właściciele różnego rodzaju firm, mamy możliwość wyboru określonego rozwiązania. Najlepiej znamy i czujemy naszą branżę,...

Marketing szeptany – prawidłowość i efektywność

Marketing szeptany, inaczej buzz marketing, to jedna z form marketingu. Jego głównym celem jest dotarcie z rozpowszechnianymi treściami w jak najprostszy sposób, do każdego użytkownika z osobna. Promowanie wszelkiego rodzaju treści, powinno odbywać się poprzez różne dyskusje, prowadzone w szczególności na portalach społecznościowych. Marketing szeptany można prowadzić na dwa...

Czy LinkedIn ma potencjał marketingowy? Jak go wykorzystać w promocji swojej marki?

LinkedIn jest najpopularniejszym portalem społecznościowym skupiającym specjalistów z branży B2B. Można spotkać zarówno właścicieli przedsiębiorstw, jak i pracowników wyższych oraz niższych szczebli. Na tą chwilę zarejestrowało się na nim 400 milionów użytkowników, z czego 1 500 000 to Polacy. W dzisiejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytanie, czy LinkedIn ma...

Czy kampania marketingowa wymaga strony internetowej? (strona marki, nie kampanii)

Obecnie, aby zdobyć klientów trzeba się postarać bardziej niż kilka lat temu. Na rynku nie brakuje bowiem firm o podobnym profilu, celującego w tego samego odbiorcę. Chcąc wyróżnić się i zwrócić na siebie uwagę, konieczne jest przeprowadzenie przemyślanej kampanii reklamowej. Czy wymaga ona posiadania strony internetowej? Na to pytanie...